مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 12:552021-01-21اجتماعي

تولید مستند «بچه های کوچه بینش» در زنجان


رییس حوزه هنری استان زنجان از تولید مستند «بچه‎های کوچه بینش» در زنجان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، دوم بهمن ماه سال 65 در ساعت 12:30 ظهر در زنجان، دو فروند هواپیمای میگ، مدرسه راهنمایی دخترانه نواب صفوی را مورد هدف قرار داد.

بمباران هواپیما های عراق که دوم بهمن 65 در کوچه بینش زنجان اتفاق افتاد که به شهادت 15 نفر از بچه های کوچه بینش از دانش آموزان مدارس پسرانه 22 بهمن و دخترانه نواب صفوی و زخمی شدن 21 دانش آموز دیگر منجر شد.

امروز با گذشت 34 سال از این اتفاق، مراسمی برای بزرگداشت شهدای این حادثه برگزار و در آن از فیلم مستند بچه های کوچه بینش رونمایی شد.

برنامه صبح خاطره مشق های ناتمام با موضوع گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز مدرسه نواب صفوی و 22 بهمن کوچه بینش با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حضور تعداد محدودی از مسؤولین استانی، فعالان فرهنگی، رزمندگان و شاهدان واقعه بمباران مراکز آموزشی و مسکونی برگزار و دانش آموزان و شاهدان آن واقعه تلخ به بیان خاطرات غم انگیز خود از دوم بهمن ماه سال 65 و شعرخوانی پرداختند.

رییس حوزه هنری استان زنجان در این مراسم به تولید مستند بچه های کوچه بینش اشاره کرد و گفت: این فیلم مستندی است که حدود 20 تا 30 دقیقه بوده و توسط فیلم سازان زنجانی در حوزه هنری تولید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید مستند «بچه های کوچه بینش» در زنجان

تولید مستند «بچه های کوچه بینش» در زنجان