مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 09:402021-01-21اقتصادي

گل گهر با حفظ مصالح استان و شهرستان در سطح ملی نقش آفرینی دارد


مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر گفت: گل گهر یک شرکت ملی است و در تولید فولاد کشور و نقش آفرینی ملی، در صنعت و معدن کشور اثرگذار است.

- ایسنا/کرمان مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر گفت: گل گهر یک شرکت ملی است و در تولید فولاد کشور و نقش آفرینی ملی، در صنعت و معدن کشور اثرگذار است.

ایمان عتیقی امروز دوم بهمن ماه در مراسم معارفه خود افزود: گل گهر البته با حفظ مصالح کارگران، سهامداران و حفظ مصالح استان و شهرستان به سمت سرمایه گذاری می رود و اینگونه نقش آفرینی ملی خواهد داشت .

وی با اشاره به اینکه با اتکاء به همراهان خود و توان علمی و عملی ایشان، این مسئولیت را پذیرفته ام، ادامه داد: مهمترین هدف گل گهر توسعه پایداری است که در قالب نظام برنامه ریزی و در راستای برنامه های استراتژیک شرکت و منطقه باشد.

گل گهر از برنامه فولادی کشور عدول نخواهد کرد و نقش خود را در تکمیل چرخه تولید فولاد کشور در این منطقه بیش از پیش ایفا می کند.

عتیقی اظهار کرد: برای قدم برداشتن در مسیر توسعه براساس خرد جمعی و یکپارچگی مدیریتی، نیازمند یک نگاه هلدینگی در منطقه گل گهر هستیم.

شرکت های منطقه معدنی وصنعتی گل گهر باید در این راستا از برنامه های استراتژیک و چشم اندازهایی که در جلسات مشترک تدوین می شود، خارج نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گل گهر با حفظ مصالح استان و شهرستان در سطح ملی نقش آفرینی دارد

گل گهر با حفظ مصالح استان و شهرستان در سطح ملی نقش آفرینی دارد