مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 09:302021-01-21بين الملل

جریمه مالی تا حبس، مجازات مقلدان سبک های خارجی در گفتار و کردار در کره شمالی


همراستا با دستور رهبر کره شمالی در افزایش مبارزه با نفوذ خارجی و بهتر شدن سرگرمی های داخلی، پیونگ یانگ اعلام کرد استفاده از سرگرمی های کره جنوبی یا تقلید از سبک صحبت کره جنوبی ها جریمه مالی یا حبس خواهد داشت.

- همراستا با دستور رهبر کره شمالی در افزایش مبارزه با نفوذ خارجی و بهتر شدن سرگرمی های داخلی، پیونگ یانگ اعلام کرد استفاده از سرگرمی های کره جنوبی یا تقلید از سبک صحبت کره جنوبی ها جریمه مالی یا حبس خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، یک قانون جدید تفکر ضد ارتجاع اواخر سال گذشته اعمال شد و جزییات جدید آن به تازگی توسط وب سایت دیلی ان کی که یک وب سایت مستقر در سئول است و از منابع داخل کره شمالی گزارش می دهد، منتشر شد.

وب سایت دیلی ان کی به نقل از توضیحات مفاد این قانون گزارش داد: این اقدامات شامل جریمه نقدی برای والدینی است که فرزندانشان این ممنوعیت ها را نقض می کنند، حکمی تا 15 سال حبس برای افرادی که به خاطر ارتباط با رسانه های کره جنوبی دستگیر می شوند و مجازات هایی برای تولید یا انتشار پورنوگرافی، استفاده از شبکه های تلویزیونی، رادیویی، کامیوترها، تلفن های همراه خارجی یا دیگر وسایل الکترونیکی ثبت نشده هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه مالی تا حبس، مجازات مقلدان سبک های خارجی در گفتار و کردار در کره شمالی

جریمه مالی تا حبس، مجازات مقلدان سبک های خارجی در گفتار و کردار در کره شمالی