مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 09:302021-01-21سياسي

40 درصد پرونده شوراهای حل اختلاف استان سمنان به سازش ختم شدند


نماینده شورای حل اختلاف استان سمنان بابیان اینکه شوراها محلی برای کاهش حجم ورودی پرونده ها به دادگستری است، گفت: 40 درصد پرونده شوراهای حل اختلاف استان به سازش ختم شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد مرادی نسب ظهر پنج شنبه در نشست قضات و کارکنان دستگاه های قضایی استان با آیت الله رییسی، رییس قوه قضاییه به میزبانی سالن اجتماعات اداره کل دادگستری استان سمنان ضمن بیان اینکه یکی از امتیازات نظام جمهوری اسلامی اینکه مدیران و مسئولان آن دوران تصدی خود را فرصتی برای خدمت به مردم می شمارند و اقتدار نظام در همه عرصه ها نیز حاصل این تفکر بوده است، ابراز داشت: وجود شوراهای حل اختلاف نیز نتیجه توجه و اعتماد قوه قضاییه به مردم و کاستن از بار مراجعه های قضایی ناشی از اختلافات است.

وی بابیان اینکه شوراهای حل اختلاف استان سمنان توانستند حتی باوجود رأی صادره احکام قصاص آن را به صلح و سازش ختم کنند، افزود: 40 درصد پرونده های مراجعه به شعبه های حل اختلاف منجر استان سمنان به صلح و سازش منتهی شده است.

نماینده شورای حل اختلاف استان سمنان بابیان اینکه این شوراها با مدیریتی کارآمد از صلابت خوبی برخوردار است، ابراز داشت: حل حجم بسیاری از پرونده ای ارجاعی به این شعبه ها نمونه ای مدیریت خوب شوراها محسوب می شود که توانسته با سربلندی تعداد پرونده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 درصد پرونده شوراهای حل اختلاف استان سمنان به سازش ختم شدند

40 درصد پرونده شوراهای حل اختلاف استان سمنان به سازش ختم شدند