مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 09:202021-01-21اقتصادي

توزیع بیش از 1650 تن انواع سموم کشاورزی در آذربایجان غربی


مدیر حفظ نباتات جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از توزیع 1650 تن انواع سموم کشاورزی در سال زراعی 98-99 در استان خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیر حفظ نباتات جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از توزیع 1650 تن انواع سموم کشاورزی در سال زراعی 98-99 در استان خبر داد.

جعفر وحدت ، با بیان اینکه سن از آفات مهم غلات به ویژه گندم و جو در کشور است که علاوه بر خسارت کمی و کاهش عملکرد، باعث افت شدید کیفیت نانوایی گندم می شود، افزود: امسال شاهد تلاش مضاعف و رکورد شکنی مبارزه با سن گندم با همت کشاورزان و کارشناسان حفظ نباتات در سال جهش تولید در استان بودیم و وضعیت مزارع گندم از نظر مبارزه با سن در شرایط مطلوب و رضایت بخش قرار دارد.

به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان، وی ادامه داد: در سال زراعی 98-99 به منظور انجام مبارزه شیمیایی با آفات و بیماریها و علف های هرز در کلیه محصولات باغی و زراعی بر اساس برنامه ریزی به عمل آمده از سوی جهاد کشاورزی استان بیش از 1650 تن انواع سموم مورد تایید هیئت نظارت بر سموم از سوی بخش خصوصی و تعاونی تدارک، تامین و توزیع شده است.

وحدت تاکید کرد: نظارت مستمر در مراحل توزیع سموم در قالب 18 اکیپ استانی و شهرستانی مشتکل از نمایندگان سازمان های جهاد کشاوزری، صنعت، معدن و تجارت، نظام مهندسی کشاورزی به همراه منابع طبیعی استان صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 1650 تن انواع سموم کشاورزی در آذربایجان غربی

توزیع بیش از 1650 تن انواع سموم کشاورزی در آذربایجان غربی