مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 09:202021-01-21اقتصادي

مرتع داران چراگاه ها را تقویت کنند


رییس منابع طبیعی شهرستان کبودراهنگ با تأکید براینکه مرتع داران روستایی باید چراگاه ها را تقویت کنند، گفت: دامداران روستاها باید پروانه چرای دام های خود را تمدید کنند.

- ایسنا/همدان رییس منابع طبیعی شهرستان کبودراهنگ با تأکید براینکه مرتع داران روستایی باید چراگاه ها را تقویت کنند، گفت: دامداران روستاها باید پروانه چرای دام های خود را تمدید کنند.

محمود زنگنه پنجشنبه 2 بهمن، در برنامه روستاگردی و با حضور در جمع مردم روستاهای کندبلاغی، عبدالمؤمن، صفاریز، بشیک تپه، وصله، اوریاد، چاله کند و گاوزبان از مردم خواست از چرای بیش از حد در مراتع خودداری کنند.

وی در بخش دیگری از دامداران خواست نسبت به تمدید پروانه چرا ، رعایت قوانین و مقررات منابع طبیعی، طرح های مرتعداری و زراعت چوب اقدامات جدی داشته باشند و تصریح کرد: هدف از اجرای طرح روستا گردی، هم اندیشی با دهیاران، اعضای شوراها، بهره برداران منابع طبیعی و ساکنین روستاها در راستای افزایش کیفیت منابع طبیعی، ایجاد علفزار برای چرای دام های روستاییان و رعایت اصول چرای دام است تا بتوان چراگاه ها را افزایش داد و از فرسودگی چراگاه ها جلوگیری کرد.

وی از روستاییان خواست موضوع تمرکز اداره منابع طبیعی بر توجیه طرح تمدید پروانه چرا را جدی بگیرند و افزود: قوانین و مقررات منابع طبیعی ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرتع داران چراگاه ها را تقویت کنند

مرتع داران چراگاه ها را تقویت کنند