مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 09:152021-01-21پزشكي

اشتغال به تحصیل بیش از 3000 دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی کردستان


معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از اشتغال به تحصیل 3 هزار و 280 دانشجو در سال تحصیلی جاری در این دانشگاه خبر داد.

- ایسنا/کردستان معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از اشتغال به تحصیل 3 هزار و 280 دانشجو در سال تحصیلی جاری در این دانشگاه خبر داد.

بهزاد محسن پور امروز(2 بهمن) در جمع خبرنگاران با اشاره به توزیع فراوانی رشته ها و مقاطع تحصیلی در این دانشگاه اظهار کرد: در حال حاضر 3 هزار و 280 دانشجو در 43 رشته و 8 مقطع تحصیلی در پنج دانشکده دندانپزشکی، پزشکی، پرستاری و مامایی، بهداشت و پیراپزشکی مشغول به تحصیل هستند.

وی افزود: در مقطع دکترای عمومی در دو رشته پزشکی و دندانپزشکی یک هزار و 300 دانشجو مشغول به تحصیل هستند.

محسن پور با بیان اینکه در مقطع دستیاری پزشکی 145 نفر تحصیل می نمایند، افزود: افراد مذکور در رشته های تحصیلی زنان و زایمان، داخلی، روانپزشکی، کودکان، جراحی عمومی، بیهوشی و طب اورژانس تحصیل می کنند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در مقطع کارشناسی ارشد 216دانشجو در رشته های اپیدمیولوژی، ایمنی شناسی پزشکی، علوم تشریح، میکروب شناسی، پرستاری، مامایی، آموزش بهداشت، بهداشت محیط، فیزیولوژی، پرستایمراقبت های ویژه، بیوشیمی بالینی و پرستاری اورژانس مشغول تحصیل هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال به تحصیل بیش از 3000 دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی کردستان

اشتغال به تحصیل بیش از 3000 دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی کردستان