مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 09:052021-01-21اقتصادي

اختصاص 220 میلیارد ریال اعتبار توسعه ای به صدا و سیمای کردستان


به منظور توسعه و به روز رسانی زیر ساخت های صداوسیمای مرکز کردستان، 220 میلیارد ریال اعتبار توسط استانداری به این نهاد فرهنگی اختصاص داده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز کردستان، بهمن مرادنیا چهارشنبه شب در جلسه امضای تفاهم نامه توسعه و به روز رسانی زیر ساخت های صدا و سیما و تکمیل شبکه های دیجیتال و رادیویی استان با معاونت توسعه و فناوری رسانه ملی گفت: استان کردستان شرایط خاص خود را دارد و این استان نیاز دارد تا از طریق رسانه ملی به خوبی در سطح ملی معرفی شود.

وی شرایط توپوگرافی استان را یک مشکل جدی در توسعه زیرساخت های صدا و سیما عنوان کرد و گفت: علیرغم کارهای بسیار زیادی که در بخش ارتباطات و اینترنت در استان انجام شده به دلیل وضعیت توپوگرافی آن هنوز رضایت نسبی در میان مردم حاصل نشده است و این مشکل نیز در ایجاد زیرساخت های صدا و سیما وجود دارد.

مرادنیا با بیان اینکه هم اکنون 52 شبکه با زبان کردی در خارج از مرزها برنامه پخش می کنند و صدا و سیما نیز باید توانایی مقابله با این برنامه ها را باید داشته باشد، افزود: اگر هم اکنون صدا و سیمای استان توانسته 80 درصد مخاطب داشته باشد نشان تلاش مدیریت، بدنه کارشناسی و برنامه سازان آن است و این نگاه باید تقویت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 220 میلیارد ریال اعتبار توسعه ای به صدا و سیمای کردستان

اختصاص 220 میلیارد ریال اعتبار توسعه ای به صدا و سیمای کردستان