مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 08:552021-01-21سياسي

عملیات اجرایی سد «تاج امیر» پس از 2 سال توقف از سر گرفته شد


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان با اشاره به اینکه عملیات اجرایی سدتاج امیر پس از 2 سال توقف از سر گرفته شد، گفت: این سد در حال حاضر 55 درصد پیشرفت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، داریوش حسن نژاد امروز پنجشنبه در سخنانی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی سدتاج امیر پس از 2 سال توقف از سر گرفته شد، اظهار داشت: این سد در حال حاضر 55 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و با شروع مجدد تولید مصالح راکفیل مورد نیاز خاکریزی بدنه با سرعت مناسبی در حال احداث است.

وی افزود: در سایر جبهه های کاری مانند ساخت تونل های دسترسی و تزریق های تحکیمی و پرده آب بندی و راهسازی جاده جایگزین نیز در شرف آغاز شدن است و همزمان با اجرای این عملیات با پیگیری های دفتر حقوقی شرکت، تملک اراضی مورد نیاز آغاز و با سرعت قابل قبولی در حال پیگیری است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای لرستان بیان داشت: از سوی دیگر مطالعات اولیه طراحی شبکه پایاب سد در دستور کار شرکت قرار گرفته است.

حسن نژاد خاطرنشان کرد: مطالعات گردشگری محیط اطراف دریاچه و مطالعات پدافند غیر عامل نیز در مرحله انتخاب مشاور ذیصلاح است و با برنامه زمانبندی اجرایی انتظار می رود در سال 1401 ساخت سد مخزنی تاج امیر نورآباد به پایان برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی سد «تاج امیر» پس از 2 سال توقف از سر گرفته شد

عملیات اجرایی سد «تاج امیر» پس از 2 سال توقف از سر گرفته شد