مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 08:502021-01-21اقتصادي

تصویب 300 میلیارد اعتبار برای پروژه های حاشیه شهر مشهد


رییس سازمان برنامه و بودجه از تخصیص 300 میلیارد تومان اعتبار در ردیف اعتباری مستقل برای انجام پروژه های حاشیه شهر مشهد خبرداد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس سازمان برنامه و بودجه از تخصیص 300 میلیارد تومان اعتبار در ردیف اعتباری مستقل برای انجام پروژه های حاشیه شهر مشهد خبرداد.

محمدباقر نوبخت در حاشیه جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان رضوی در جمع خبرنگاران در خصوص بودجه حاشیه شهر مشهد اظهار کرد: برای حاشیه شهر مشهد یک ردیف مستقلی داشتیم که بر اساس آن عمل می کردیم.

البته ردیف کلی دیگری هم برای حاشیه شهر مشهد وجود داشت که با تزریق اعتبار می توانستیم نسبت به تکمیل پروژه ها در حاشیه شهر مشهد اقدام کنیم.

از آن جا که سایر استان ها نیز متقاضی بودجه ی مستقل برای حاشیه شهر خود بودند، تمام ردیف های حاشیه شهرهای کشور به یک ردیف اختصاص یافت اما از آن جا که توجه به حاشیه شهر مشهد برای مسئولین کشور متمایز است، موافقت دولت را برای ایجاد یک ردیف مستقل برای حاشیه شهر مشهد جزو مصوبات این جلسه قرار دادیم.

مطابق پیشنهاد استاندار خراسان رضوی 300 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژهای حاشیه شهر مشهد در این سفر تصویب خواهیم کرد.

وی در خصوص تخصیص بودجه زیارت تصریح کرد: برای بودجه زیارت نیز چنین برنامه ی مشابهی داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب 300 میلیارد اعتبار برای پروژه های حاشیه شهر مشهد

تصویب 300 میلیارد اعتبار برای پروژه های حاشیه شهر مشهد