مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 08:252021-01-21سياسي

تقدیر ویژه استاندار هرمزگان از حمایت سپاه در مبارزه با کرونا


در روزهای ابتدایی شیوع کرونا، نیروهای نظامی مستقر در استان بخصوص سپاه با آوردن تمامی امکانات خود به پای کار مبارزه با این بیماری و درمان بیماران آوردند و این به مهار این بیماری در استان خیلی کمک کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، فریدون همتی پیش از ظهر ارمروز در نشست ستاد استانی کرونا در هرمزگان که با حضور وزیر بهداشت برگزار شد، اظهار کرد: شرایط استان هرمزگان به لحاظ شیوع کرونا با دیگر استان های کشور کاملا متفاوت بود و ما به لطف خدا و همراهی خوب مردم تنها یک پیک از بیماری کرونا را در 11 ماه اخیر تجربه کردیم.

وی به وجود بسیاری از ظرفیت های مهم ملی در این استان اشاره و گفت: منابع خوبی در این مدت برای تکمیل و توسعه زیرساخت های بهداشتی و درمانی استان اختصاص یافت و ما در روزهای ابتدایی این بیماری از نیروهای مسلح مستقر در استان کمک گرفتیم که آنها نیز بخصوص سپاه و ارتش بلافاصله تجهیزات خودشان را پای کار آوردند و به مهار ابتلای به این بیماری کمک کردند.

استاندار هرمزگان با رعایت خوب پروتکل های بهداشتی و درمانی در استان هرمزگان در تمامی زمینه ها و ایجاد وضعیت آبی در استان در هفته های اخیر، خاطرنشان کرد: بخش خدمات نقش مهمی در اقتصاد استان دارد و این جمعیتی که در روزهای اخیر به هرمزگان آمد، یک خوشحالی و یک نگرانی را برای ما ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر ویژه استاندار هرمزگان از حمایت سپاه در مبارزه با کرونا

تقدیر ویژه استاندار هرمزگان از حمایت سپاه در مبارزه با کرونا