مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 08:252021-01-21ورزشي

بازیکنان مدنظر یحیی در مشهد می درخشند!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مهدی رحمتی سرمربی جوان شهر خودرو با تغییر پست چند بازیکن خود در لیگ بیستم باعث شده تا کارآمدی آن ها نیز دوچندان شود؛ - دو بازیکنی که در رصد مدیران سرخ پوش پایتخت هستند و نام شان حوالی باشگاه پرسپولیس بار ها مطرح شده، نمایش درخشانی در هفته دوازدهم لیگ بیستم داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مهدی رحمتی سرمربی جوان شهر خودرو با تغییر پست چند بازیکن خود در لیگ بیستم باعث شده تا کارآمدی آن ها نیز دوچندان شود؛ نمونه اش انتقال امین قاسمی نژاد به نوک خط حمله و یا بازی دادن به فرشاد فرجی در کانال راست خط دفاعی.

این تغییرات رحمتی روز گذشته به شکلی ملموس در ترکیب عنابی پوشان مشهدی نمایان شد و سه امتیاز ارزشمند خانگی با درخشش این دو بازیکن به دست آمد.

در تقابل هفته دوازدهم شهر خودرو و نساجی، روی یک موقعیت خوب گلزنی فرشاد فرجی با ارسال بلندی توپ را پشت دفاع در اختیار قاسمی نژاد قرار داد و او نیز با ضربه ای زیبا قفل دروازه نیما میرزازاد را شکاند تا این چنین گلی سه امتیازی برای عنابی پوشان به ثمر برسد.

جالب این که هم فرشاد فرجی و هم امین قاسمی نژاد جزو بازیکنان محبوب و مدنظر یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس هستند که از ابتدای فصل نیز بار ها اخباری پیرامون جدایی شان به مقصد باشگاه پرطرفدار پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیکنان مدنظر یحیی در مشهد می درخشند!

بازیکنان مدنظر یحیی در مشهد می درخشند!