مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 08:202021-01-21سياسي

شکایت به دیوان عدالت و تعطیلی بیشتر هتل های مشهد


رییس هیات مدیره جامعه هتلداران ایران همچنین از پیگیری معافیت مالیاتی هتل های چهار و پنج ستاره خبر داد و افزود: مجلس قبلا در مصوبه ای هتل های یک تا سه ستاره را از پرداخت مالیات معاف کرده است، پیگیریم این مصوبه را برای هتل های چهار و پنج ستاره نیز دریافت کنیم.

او در ادامه به نشستی که به تازگی با اعضای هیأت مدیره جامعه حرفه ای هتلداران خراسان رضوی داشته و به توافق هایی که برای ایجاد اتاق فکر و تهیه برنامه هایی برای دوران پساکرونا صورت گرفته است، اشاره کرد و میزان خسارت ناشی از کرونا در این استان به ویژه شهر مشهد را قابل توجه دانست و گفت: مشهد 240 هتل دارد که درحال حاضر فقط 65 هتل فعال اند و 175 هتل دیگر در دوران کرونا کامل تعطیل بوده اند.

با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای موجود، مشهد از جمله شهرهایی است که بیشترین خسارت ناشی از کرونا را متحمل شده اند.

هتل های این شهر که از فروردین تا خردادماه ملزم و مجبور به تعطیلی بودند، پس از آن هم زیارت حرم امام رضا (ع) با محدودیت مواجه بوده است، بنابراین تعداد مسافران این شهر به شدت ریزش داشته که طبیعتا به هتل ها خسارت سنگینی وارد کرده است.

حمزه زاده درباره وضعیت اقامت در هتل های کشور توضیح داد: تا پیش از رفع منع تردد بین شهری، ظرفیت اسکان در هتل ها زیر 10 درصد بود، اکنون آن روند با شیب بسیار ملایمی درحال تغیی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت به دیوان عدالت و تعطیلی بیشتر هتل های مشهد

شکایت به دیوان عدالت و تعطیلی بیشتر هتل های مشهد