مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 08:152021-01-21سياسي

تکمیل پروژه های نیمه تمام خراسان رضوی اولویت کاری استانداری است


اولویت استانداری در ماه های پایانی عمر دولت دوازدهم تکمیل برخی از پروژه های عمرانی نیمه تمام است.

- مشهد- استاندار خراسان رضوی گفت: اولویت استانداری در ماه های پایانی عمر دولت دوازدهم تکمیل برخی از پروژه های عمرانی نیمه تمام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد صادق معتمدیان صبح پنج شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان رضوی که با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، بابیان اینکه در سه ماه گذشته چندین جلسه با هیئت دولت در جهت سرعت بخشیدن به انجام پروژه های استانی تشکیل شده است گفت: اولویت استانداری در چند ماه پایانی عمر دولت دوازدهم، تکمیل پروژه های عمرانی است که در همین زمینه کمیته هایی را برای تدوین برنامه ها و تصویب در سفر رییس سازمان برنامه و بودجه تشکیل دادیم و در همه شهرستان ها این کار انجام شده است.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه شاهراه ارتباطی کشور با حوزه آسیای میانه است، اما از جهات مختلف مثل راه های ارتباطی دچار عقب ماندگی است افزود: در مقوله آب، خراسان رضوی دارای بیشترین کسری مخازن آب است، به طوری که هم اکنون 250 روستای استان هنوز به صورت سیار آبرسانی می شود.

وی با اشاره به اینکه در سطح استان 4 هزار پروژه نیمه تمام وجود دارد که برای تکمیل آن 46 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است افزود: تکمیل این پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه های نیمه تمام خراسان رضوی اولویت کاری استانداری است

تکمیل پروژه های نیمه تمام خراسان رضوی اولویت کاری استانداری است