مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 07:452021-01-21دانش

برگزاری جلسات پیش دفاع تا 9 بهمن/ اعلام نتایج نهایی از 11 بهمن


مشاور رییس دانشگاه و مجری طرح پایش دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به ادامه جلسات پیش دفاع تا 9 بهمن گفت: نتایج نهایی از 11 بهمن ماه اعلام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد، محمد علی اکبری با اشاره به برگزاری اولین دوره جلسات پیش دفاع متمرکز دانشجویان دکتری تخصصی این دانشگاه، گفت: نخستین دوره جلسات پیش دفاع متمرکز براساس روزهای رزرو دانشجویان در سامانه پژوهشیار، از 15 دی ماه آغاز شده و تا 9 بهمن ادامه دارد.

وی از ثبت درخواست برگزاری جلسه پیش دفاع 350 دانشجوی دکتری دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و افزود: جلسات پیش دفاع متمرکز دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی به صورت مجازی از طریق سامانه وادافا به نشانی https://vadafa.

iauec.

ac.

ir/ در حال برگزاری است.

علی اکبری با اشاره به زمان اعلام نتایج جلسات پیش دفاع، اظهار داشت: نتایج جلسات پیش دفاع متمرکز دانشجویان دکتری تخصصی، پس از برگزاری تمامی جلسات پیش دفاع و اعلام نظر هیأت های تخصصی، از طریق دبیرخانه معاونت موضوعی مربوطه به واحدهای دانشگاهی محل تحصیل دانشجویان اعلام شده و دانشجویان از روز شنبه 11 بهمن می توانند از نتایج نهایی جلسات پیش دفاع خود کسب اطلاع کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جلسات پیش دفاع تا 9 بهمن/ اعلام نتایج نهایی از 11 بهمن

برگزاری جلسات پیش دفاع تا 9 بهمن/ اعلام نتایج نهایی از 11 بهمن