مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 07:352021-01-21بين الملل

آیا ترامپ توسط عراقی ها به اعدام محکوم می شود؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی التمیمی حقوقدان عراقی بار دیگر تاکید کرد که بر اساس حکم قضایی صادر شده از سوی دستگاه قضایی عراق درباره دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا، - حقوقدان عراقی می گوید که با خروج دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا از کاخ سفید و جرم قتل عمد او در ترور فرماندهان پیروزی بر داعش، امکان صدور حکم اعدام او از سوی دستگاه قضایی عراق وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی التمیمی حقوقدان عراقی بار دیگر تاکید کرد که بر اساس حکم قضایی صادر شده از سوی دستگاه قضایی عراق درباره دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا، احتمال صدور حکم اعدام برای او وجود دارد چرا که او دستور مستقیم ترور فرماندهان پیروزی بر داعش و همرزمانشان در نزدیکی فرودگاه بغداد را صادر کرده است.

وی در گفتگو با پایگاه خبری المعلومه تصریح کرد: دستگاه قضایی عراق طبق ماده 406 قانون مجازات این کشور، قرار بازداشت ترامپ را به جرم قتل عمد صادر کرد.

جرمی که مجازات آن می تواند اعدام باشد.

التمیمی افزود: دادستانی عراق می تواند قرار بازداشت صادر شده در حق ترامپ را از طریق پلیس بین الملل (اینترپل) به ویژه اکنون که این جنایتکار، کاخ سفید را ترک کرده، اجرایی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا ترامپ توسط عراقی ها به اعدام محکوم می شود؟

آیا ترامپ توسط عراقی ها به اعدام محکوم می شود؟