مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 07:102021-01-21سياسي

نباید همه مردم یارانه دریافت کنند/ حذف یارانه ثروتمندان در مجلس پیگیری می شود


نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: ارائه یارانه به صورت فله ای و به همه مردم درست نیست و مجلس حذف یارانه ثروتمندان را پیگیری می کند.

- فرهاد بشیری در گفتگو با خبرنگار مهر ، با تاکید بر ضرورت حمایت از دهک های کم درآمد جامعه، گفت: بحث توجه به اقشار ضعیف جامعه مورد توجه مجلس شورای اسلامی است و این موضوع بسیار ضرورت دارد.

وی متذکر شد: قانون هدفمندی یارانه ها با هدف کمک به اقشار کم درآمد جامعه به تصویب رسید اما متاسفانه این قانون به خوبی اجرایی نشد و بنده معتقدم که نباید همه مردم یارانه دریافت کنند و لازم است که یارانه دهک های بالای جامعه حذف شود.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس تصریح کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان هدفمندی یارانه ها باید اطلاعات مالی مردم را به صورت دقیق در سامانه ای جامع داشته باشند تا وضعیت مردم مشخص شود و صرفاً به کسانی که وضعیت مالی خوبی ندارند، یارانه پرداخت شود.

بشیری تاکید کرد: ارائه یارانه نقدی به صورت فله ای و به همه مردم درست نیست و صرفا اقشار ضعیف جامعه و کسانی که درآمد پایینی دارند، باید یارانه دریافت کنند.

وی ادامه داد: حذف یارانه پردرآمدها باید عملیاتی شود و دستگاه های مسئول باید به این موضوع رسیدگی کنند چرا که دلیلی ندارد دهک های غنی و بی نیاز جامعه یارانه دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید همه مردم یارانه دریافت کنند/ حذف یارانه ثروتمندان در مجلس پیگیری می شود

نباید همه مردم یارانه دریافت کنند/ حذف یارانه ثروتمندان در مجلس پیگیری می شود