مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 07:002021-01-21سياسي

بود و نبود ترامپ برای حزب جمهوریخواه دردسر دارد


ترامپ که روز گذشته پایان کارش رقم خورد همچنان برای حزب جمهوریخواه آمریکا دردسر ایجاد می کند و دردسر جدیدش حزبی است که قصد دارد ایجاد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، دونالد ترامپ که با اقدامات خود و جنجال هایی که در چهار سال ریاست جمهوری اش در آمریکا و جهان ایجاد کرد باعث شکست خود در انتخابات ریاست جمهوری و شکست جمهوریخوان در انتخابات کنگره شد حالا با تلاش برای ایجاد حزب مشکل جدی برای حزب جمهوریخواه ایجاد می کند.

قصد دونالد ترامپ برای ایجاد حزب جدید پس کنار رفتن اش از قدرت دردسر جدیدی برای حزب جمهوریخواه به شمار می رود.

ادوارد واگان کارشناس علوم سیاسی در دانشگاه ایلینوی گفت که قصد دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا برای ایجاد حزب جدید منجر به ایجاد شکاف و چند دستگی میان هواداران حزب جمهوریخواه می شود.

واگان در گفت و گو با نووستی روسیه گفت که در صورتی که ترامپ حزب میهن پرست را برای رقابت با جمهوریخواهان ایجاد کند به احتمال زیاد به حزب جمهوریخواه آسیب می زند.

وی افزود که ترامپ باعث می شود که رای دهندگان به حزب جمهوریخواه دچار چند دستگی و اختلاف شوند و دموکرات ها آن وقت می توانند با اکثریت برنده شوند.

ایجاد حزب توسط ترامپ یادآور انتخابات سال1968 است که در آن زمان جورج والس فرماندار ایالت آلاباما حزب مخصوص به خود را ایجاد کرد و باعث ایجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بود و نبود ترامپ برای حزب جمهوریخواه دردسر دارد

بود و نبود ترامپ برای حزب جمهوریخواه دردسر دارد