مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 06:502021-01-21سياسي

هفته بزرگداشت مقام زن فرصتی برای تبیین سیره فاطمی است


مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر را فرصت مناسبی برای تبیین سیره فاطمی برای بانوان و مادران جامعه دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری، اعظم کاظمی صبح امروز در نشست توجیهی ستاد هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر استان ویژه مشاورین امور بانوان فرمانداران که به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد، سیاست های این هفته را مطرح و تبیین کرد و با اعلام روز شمار هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر که از تاریخ 11 تا 17 بهمن ماه سال جاری می باشد، محورهای اصلی و برنامه ها را تشریح نمود.

کاظمی اظهار کرد: هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر فرصت مناسبی برای تبیین سیره فاطمی برای مادران و زنان جامعه است.

وی ادامه داد: سیاستگذاری و برنامه ریزی اثربخش در این هفته از اولویت های ستاد بزرگداشت هفته زن است، باید در برنامه ریزیها به نقش محوری زن در عرصه اجتماعی توجه شود و در این مسیر می توان از سیره حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان الگوی برتر استفاده کرد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری در پایان خاطرنشان کرد: نظارت بر اجرای برنامه ها و هماهنگی بین ادارات شهرستان از جمله فعالیت های ستاد می باشد و بهتر است در برنامه ریزی ها اقشار مختلف بانوان به ویژه زنان روستایی در نظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته بزرگداشت مقام زن فرصتی برای تبیین سیره فاطمی است

هفته بزرگداشت مقام زن فرصتی برای تبیین سیره فاطمی است