مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 21:502021-01-20بين الملل

تحریم های اقتصادی یکجانبه علیه سوریه غیرقانونی و غیرانسانی است


نماینده دائم ایران در سازمان ملل تحریم های اقتصادی یکجانبه علیه سوریه را غیرقانونی و غیرانسانی دانست و برچیده شدن فوری آنها را خواستار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرنج می برند.

وی افزود: تحت این شرایط، چنین تحریم های غیرانسانی که آسیب پذیرترین افراد را بیشتر از دیگران هدف قرار می دهند، مثل پاشیدن نمک بر زخم مردم سوریه است و افزون بر آن از بازگشت پناهندگان و آوارگان داخلی به خانه های خود نیز جلوگیری کرده و همچنین مانع روند بازسازی این کشور جنگ زده می گردد.

تخت روانچی اضافه کرد: ما اعمال تحریم های غیرقانونی و نامشروع یک جانبه را کاملاً رد می کنیم و برچیده شدن فوری آنها را خواستار هستیم.

تخت روانچی همچنین تأکید کرد موضع قاطع ما این است که بحران سوریه باید به صورت مسالمت آمیز حل و فصل شود و در این راستا ما اهمیت روند آستانه در کمک به ایجاد روند سیاسی سوریه را مورد تأکید قرار داده و از فعالیت های کنونی سازمان ملل در سوریه نیز حمایت می کنیم.

وی با اشاره به نشست های کمیته قانون اساسی سوریه نیز گفت فعالیت این کمیته باید بدون هیچ گونه دخالت و فشار خارجی یا تعیین هرگونه مهلت ساختگی برای پایان کار آن ادامه یابد.

نماینده کشورمان همچنین بر لزوم ادامه مبارزه با تمام گروههای تروریستی تأکید کرد و افزود حضور و فعالیت های مجرمانه این گروه ها نه تنها ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم های اقتصادی یکجانبه علیه سوریه غیرقانونی و غیرانسانی است

تحریم های اقتصادی یکجانبه علیه سوریه غیرقانونی و غیرانسانی است