مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 21:252021-01-20اقتصادي

آماده باش 1270 خودروی سبک و سنگین در گیلان/ 60 پایگاه راهداری تجهیز شد


مدیرکل مدیریت بحران گیلان با اشاره به تجهیز 60 پایگاه راهداری در استان، گفت: هزار و 270 دستگاه خودروی سبک و سنگین برای خدمت رسانی در سطح استان در آماده باش هستند.

- امیر مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به هشدار وضعیت نارنجی هواشناسی گیلان در چند روز گذشته، اظهار کرد: 60 پایگاه راهداری گیلان برای بازگشایی راه های اصلی و فرعی استان تجهیز و 25 دستگاه لودر و گریدر از حوزه زیرساخت و 35 دستگاه لودر و گریدر از حوزه راه و شهرسازی برای مقابله با بحران برف استان آماده خدمت رسانی است.

وی با تشکر از هماهنگی و همدلی بخش خصوصی در راستای در اختیار گذاشتن ماشین آلات سبک و سنگین به مدیریت بحران استان، افزود: 65 دستگاه لودر و ماشین آلات سبک و سنگین از سوی سازمان صنعت و معدن و تجارت استان در اختیار فرمانداری های استان قرار گرفت.

مرادی ادامه داد: برای شهرداری ها نیز 350 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین تأمین شده و 645 دستگاه خودروی سبک و سنگین هم در اختیار بخشداری ها برای خدمت رسانی به روستاها قرار داده شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به برنامه ریزی لازم برای اسکان افراد جامانده در برف، تاکید کرد: هماهنگی لازم با خانه های هلال، مساجد و بقاع متبرکه برای اسکان مسافران جامانده در برف انجام شده و سازمان صمت نیز تجهیزات و مواد غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش 1270 خودروی سبک و سنگین در گیلان/ 60 پایگاه راهداری تجهیز شد

آماده باش 1270 خودروی سبک و سنگین در گیلان/ 60 پایگاه راهداری تجهیز شد