مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 21:202021-01-20اقتصادي

اولین مدرسه آجر به آجر در خوزستان تا اسفندماه افتتاح می شود


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: اولین مدرسه کشور در این پویش آجر به آجر در استان خوزستان تا اسفندماه امسال افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی قربانی شامگاه چهارشنبه در نشست هم اندیشی با حضور فاطمه مهاجرانی معاون برنامه ریزی و توسعه مشارکت های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور و رؤسای آموزش و پرورش خوزستان، اظهار کرد: با هدایت و راهبری رییس سازمان و با درخشش مجمع خیران مدرسه ساز استان خوزستان، عملکرد خیران در خوزستان رشد خوبی داشته است و به طور تقریبی از 43 خیر با 70 میلیارد تومان در سال 96 به بیش از 101 خیر با اعتبار 211 میلیارد تومان در سال گذشته رسیدیم.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات سازمان نوسازی مدارس کشور نیز به همان میزان رشد کرده است، افزود: سال گذشته با سیاست سازمان تکمیل پروژه های نیمه تمام به خیران سپرده شد که 34 پروژه با 315 کلاس درس به همین ترتیب اتمام رسیدند؛ این کار امسال شتاب بیشتری گرفت و در همین 10 ماه حدود 47 پروژه با 244 کلاس درس به خیران واگذار شد که یا کار آنها تمام شده و یا تا مهرماه سال آینده به اتمام می رسند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان تصریح کرد: بیش از 200 میلیون تومان در مرحله اول پویش آجر به آجر جمع آوری شد و اولین مدرسه کشور در این پویش در استان خوزستان تا اسفندماه امسال ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین مدرسه آجر به آجر در خوزستان تا اسفندماه افتتاح می شود

اولین مدرسه آجر به آجر در خوزستان تا اسفندماه افتتاح می شود