مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 20:152021-01-20اجتماعي

آمادگی 44 پایگاه امداد و نجات در صورت بارش شدید برف


مدیرعامل هلال احمر گیلان، از آمادگی 44 پایگاه و پست امداد و نجات و شعبه هلال احمر در صورت بارش برف و باران در استان گیلان خبر داد و گفت: پایگاه امداد هوایی جمعیت هلال احمر استان گیلان با یک فروند بالگرد و با گروه پرواز در حالت آماده باش قرار دارد.

- ایسنا/گیلان مدیرعامل هلال احمر گیلان، از آمادگی 44 پایگاه و پست امداد و نجات و شعبه هلال احمر در صورت بارش برف و باران در استان گیلان خبر داد و گفت: پایگاه امداد هوایی جمعیت هلال احمر استان گیلان با یک فروند بالگرد و با گروه پرواز در حالت آماده باش قرار دارد.

سیاوش غلامی در گفت وگو با ایسنا، از آمادگی 44 پایگاه و پست امداد و نجات و شعبه هلال احمر در صورت بارش برف و باران در استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: پیرو پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران در استان گیلان برای کلیه کارکنان، امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان گیلان، آماده باش کامل اعلام شده؛ همچنین هماهنگی لازم با ادارات مدیریت بحران شهرستان ها صورت گرفته است.

وی با اشاره به خدمات امداد و نجات هوایی جمعیت هلال احمر استان گیلان، عنوان کرد: پایگاه امداد هوایی جمعیت هلال احمر استان گیلان با یک فروند بالگرد و با گروه پرواز در حالت آماده باش قرار دارد که در صورت شرایط جوی مناسب، آماده پرواز برای پوشش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی 44 پایگاه امداد و نجات در صورت بارش شدید برف

آمادگی 44 پایگاه امداد و نجات در صورت بارش شدید برف