مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 20:102021-01-20اقتصادي

یک سال از واگذاری آلومنیوم به مپنا گذشت/ افزایش دیگ های فعال از 106 به 340


استاندار هرمزگان با بیان اینکه شرکت آلومینیوم المهدی بندرعباس در حال حاضر یکی از بنگاه های قوی و موفق کشور است، گفت: این شرکت با خیزی که برای صنایع پایین دست خود برداشته، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، فریدون همتی در گرامیداشت مراسم یکم بهمن، دومین سالگرد مدیریت شرکت آلومینیوم المهدی توسط گروه مپنا با قدردانی از مدیرعامل، معاون، پرسنل وکارگران شرکت آلومینیوم المهدی، اظهار کرد: با استقرا گروه مپنا، وضعیت آلومینیوم المهدی روزبه روز در حال بهتر شدن است و در مسیر شکوفایی قرار دارد.

وی در ادامه افزود: آلومینیوم با خیزی رو به رشدی که به صنایع پایین دست برداشته است، مزایای فراوانی دارد که پرهیز از خام فروشی، اشتغالزایی و ارزش افزوده و.

را به همراه دارد.

استاندار هرمزگان با قدردانی از مدیرعامل این شرکت در توجه به استفاده از نیروهای بومی در حوزه های مختلف، خاطرنشان: تاکید ما بر این است که در بخش ها و حوزه های گوناگون از نیروهای بومی، نخبه و توان مند استفاده شود.

همتی بیان کرد: وضعیت فعلی و برنامه های آینده شرکت آلومینیوم المهدی که توسط مدیرعامل شرکت تبیین شد، رضایت بخش و بسیار امیدوار کننده است.

وی با بیان اینکه برخی از واحدهایی که به بخش خصوصی در کشور واگذار شده بود چالش برانگیز بوده اند، ابراز کرد: در هرمزگان نیز،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک سال از واگذاری آلومنیوم به مپنا گذشت/ افزایش دیگ های فعال از 106 به 340

یک سال از واگذاری آلومنیوم به مپنا گذشت/ افزایش دیگ های فعال از 106 به 340