مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 20:102021-01-20سياسي

همدلی به کارها برکت می دهد


نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: اگر همدلی وجود داشته باشد، خدا به تمام کارها برکت می دهد و اگر می خواهیم کار با برکت باشد باید تمام کارهایی که مورد پسند خدا است را انجام دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین آیت الله عبدالکریم عابدینی در دیدار مدیران مدارس و معاونان حوزه علمیه استان قزوین اظهار کرد: اگر همدلی وجود داشته باشد، خدا به تمام کارها برکت می دهد و اگر می خواهیم کارهایمان با برکت همراه شود می باید تمام کارهایی که مورد پسند خدای متعال است را پیش ببریم.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه روح قرآنی فصل نوینی را در حوزه آغاز کرده است، خاطرنشان کرد: فراهم کردن زیرساخت هایی که در اهالی فکر، اندیشه و اهل قلم ایجاد شوق و انگیزه کند بسیار مهم است و انتشار مجله علمی پژوهشی یکی از راهکارهای تحقق این رسالت است که می باید تسریع شود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین پیگیری مطالبات رهبری را یکی از وظایف مهم و راهبردی حوزه عنوان کرد و گفت: تحقق این هدف مهم و راهبردی نیازمند حضور جمع حوزوی و علاقه مند اعم از استاد، طلبه، مدیر و مسئول است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدلی به کارها برکت می دهد

همدلی به کارها برکت می دهد