مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 19:502021-01-20ورزشي

علی نژاد: احکام مسابقات و دوره های آموزشی، تک امضایی شد


معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در جلسه مشترک رؤسای فدراسیون های ورزشی با وزیر ورزش و جوانان و رییس کمیته ملی المپیک، - نشست هم اندیشی رؤسای فدراسیون های ورزشی با وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک علی نژاد: احکام مسابقات و دوره های آموزشی، تک امضایی شد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در جلسه مشترک رؤسای فدراسیون های ورزشی با وزیر ورزش و جوانان و رییس کمیته ملی المپیک، به تبیین اقدامات انجام شده در این معاونت پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مهدی علی نژاد افزود: با وجود شیوع ویروس کرونا، سال 99 سالی پر فراز و نشیب برای تمام کشور به ویژه ورزش کشور بود که با همفکری و تعامل با ستاد مقابله با ویروس کرونا، کاملا علمی و تخصصی با سرعت درباره چگونگی برگزاری لیگ ها و برپایی اردوهای ملی تصمیم گیری و فعالیت ها از سر گرفته شد.

علی نژاد در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری مجامع انتخاباتی و عمومی اشاره کرد و گفت: امسال علیرغم وجود شیوع ویروس کووید19 در کشور توانستیم مجامع عمومی 51 فدراسیون را به صورت وبینار برگزار کردیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان همچنین در خصوص تک امضا شدن احکام مسابقات و دوره های آموزشی تصریح کرد: با موافقت سلطانی فر احکام مسابقات و دوره های آموزشی که پیش از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی نژاد: احکام مسابقات و دوره های آموزشی، تک امضایی شد

علی نژاد: احکام مسابقات و دوره های آموزشی، تک امضایی شد