مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 17:402021-01-20سياسي

هویت گذاری و پلاک کوبی دام های استان بوشهر انجام می شود


رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر گفت: هویت گذاری و پلاک کوبی دام های استان بوشهر انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ضرغام حیدریه عصر چهارشنبه در گردهمایی مجازی مسئولین مراکز خدمات کشاورزی غیر دولتی استان بوشهر اظهار داشت: استفاده حداکثری از ظرفیت و پتانسیل مراکز خدمات کشاورزی غیر دولتی در ایام الله دهه فجر در دستور کار است.

وی خاطرنشان کرد: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی به عنوان یک تشکل دانش محور، با برخورداری از متخصصان کشاورزی و نهادسازی شبکه های غیردولتی پتانسیل لازم برای اجرای خدمات فناورانه بخش کشاورزی در مراکز دهستان ها را دارد.

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر اضافه کرد: مراکز خدمات جایگاه ویژه ای در فعالیت هایی که به اشتغال و افزایش درآمد روستاییان کمک می کند، دارند.

عضو کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: اجرای عملیات هویت گذاری و پلاک کوبی دام با تخفیف پنجاه درصد ازخدمات مراکز در ایام الله دهه فجر برای گروه های هدف در بخش کشاورزی و منابع طبیعی است.

حیدریه ادامه داد: ارائه خدمات مشاوره ای رایگان، برپایی میز خدمت در روستاها و مناطق عشایری، افتتاح طرح های مختلف و … از شاخص ترین خدمات مراکز در ایام الله دهه فجر بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هویت گذاری و پلاک کوبی دام های استان بوشهر انجام می شود

هویت گذاری و پلاک کوبی دام های استان بوشهر انجام می شود