مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 16:352021-01-20ورزشي

ساماندهی مربیان کُشتی/ کارت های 5 میلیونی مربی گری جمع می شوند!


رییس فدراسیون کشتی از ساماندهی مربیان کشتی در کشور خبر داد و گفت: تقلب، مُهر و کارت های پنج میلیونی که فروخته می شد، همه جمع می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا دبیر امروز چهارشنبه در نشست هم اندیشی با رؤسای هیئت های کشتی لرستان در سخنانی با تاکید بر ضرورت تعامل با سپاه از سوی هیئت های کشتی استان، عنوان کرد: هر جایی هم که سپاه برای ورزشکاران کشتی سوله اختصاص دهد، فدراسیون کشتی تُشک آن را تأمین می کند.

پیگیری برای بیمه کردن مربیان کشتی دبیر در ادامه با تاکید بر اینکه رییس هیئت کشتی استان و همچنین شهرستان ها باید برای این ورزش و ورزشکاران آن وقت بگذارد، عنوان کرد: حمایت از مربیان کشتی و همچنین بیمه کردن آنها یکی از دغدغه های فدراسیون است و امیدواریم بتوانیم در این رابطه اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه رؤسای هیئت های کشتی در شهرستان ها با آموزش و پرورش تفاهم نامه همکاری امضا کنند، افزود: می توان از امکانات این نهاد برای ورزش کشتی استان استفاده کرد.

رییس فدراسیون کشتی همچنین به لزوم توجه به حوزه آموزش از سوی مربیان کشتی تاکید کرد و بیان داشت: مربیان هر کدام در رده سنی که تخصص دارند اقدام به آموزش کشتی گیران کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی مربیان کُشتی/ کارت های 5 میلیونی مربی گری جمع می شوند!

ساماندهی مربیان کُشتی/ کارت های 5 میلیونی مربی گری جمع می شوند!