مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 16:302021-01-20ورزشي

پیست دومیدانی اردبیل دهه فجر افتتاح می شود


نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: بزرگترین و استانداردترین پیست دومیدانی کشور در ایام الله دهه فجر در اردبیل افتتاح می شود.

- حجت الاسلام سید کاظم موسوی در بازدید از طرح های توسعه ورزش اردبیل اظهار کرد: اخیرا دیداری را با معاون پارلمانی و حقوقی وزارت ورزش و جوانان داشتیم تا مقدمات افتتاح و بهره برداری از برخی پروژه ها در حوزه ورزش و جوانان فراهم آید.

وی تصریح کرد: مقرر شد در ایام الله دهه فجر و با حضور وزیر ورزش و جوانان بزرگترین پیست دومیدانی در اردبیل به بهره برداری برسد تا این مجموعه میزبان مسابقات و رویدادهای مختلف در این رشته ورزشی باشد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: این سالن که در منطقه شمالغرب بی نظیر است، با همت مسئولان کشوری و استانی در سال های اخیر اجرایی و عملیاتی شده و با بهره برداری از آن توسعه ورزش قهرمانی را در رشته های مختلف شاهد خواهیم بود.

موسوی به توافق انجام شده با وزارت ورزش و جوانان برای احداث 14 زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال اشاره کرد و افزود: در دهستان های اردبیل، نیر و نمین قرار است با سرمایه گذاری 70 میلیارد ریال این 14 زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال راه اندازی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیست دومیدانی اردبیل دهه فجر افتتاح می شود

پیست دومیدانی اردبیل دهه فجر افتتاح می شود