مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 15:552021-01-20اجتماعي

سالانه 1700 نفر به جمعیت دانش آموزی پارس آباد اضافه می شود


سالانه بیش از یک هزار و 700 نفر به جمعیت دانش آموزی شهرستان پارس آباد اضافه می شود که این نتیجه مهاجرت شدید به سمت شهرستان پارس آباد است.

- ایسنا/اردبیل فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: سالانه بیش از یک هزار و 700 نفر به جمعیت دانش آموزی شهرستان پارس آباد اضافه می شود که این نتیجه مهاجرت شدید به سمت شهرستان پارس آباد است.

امامی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان های پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز در فرمانداری پارس آباد اظهار کرد: شهرستان پارس آباد به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت در استان اردبیل در طول سال با افزایش جمعیت دانش آموزی روبه روست به طوریکه 32 هزار دانش آموز در این شهرستان در بیش از 330 باب مدرسه فعالیت های آموزشی و پرورشی را انجام می دهند.

وی متوسط تعداد دانش آموزان در کلاس درس ابتدایی را 35 نفر، دوره اول متوسطه را 45 نفر و دوره دوم متوسطه را 35 نفر اعلام کرد و گفت: بیش از 100 واحد آموزشی در این شهرستان به صورت دو شیفته اداره می شود.

فرماندار شهرستان پارس آباد مهاجرت به شهرستان پارس آباد را بالاتر از استانداردهای کشوری و استانی اعلام کرد و افزود: ما به شدت با کمبود فضای آموزشی و همچنین نیروی خدماتی در این شهرستان روبه رو هستیم و به همین جهت اولویت توسعه فضاهای آموزشی و فرهنگی در شهرستان مرزی پارس آباد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالانه 1700 نفر به جمعیت دانش آموزی پارس آباد اضافه می شود

سالانه 1700 نفر به جمعیت دانش آموزی پارس آباد اضافه می شود