مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 15:102021-01-20سياسي

ایران بازداشت کاوه افراسیابی را در آمریکا محکوم کرد


سخنگوی هیأت نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد، بازداشت یک استاد دانشگاه ایرانی در آمریکا با اتهامات ساختگی را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، علیرضا میریوسفی  سخنگوی هیأت نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد روز چهارشنبه بازداشت  کاوه لطف الله افراسیابی  دانشمند علوم سیاسی و تحلیلگر رسانه ای در آمریکا را محکوم کرد.

میریوسفی در پیامی توییتری نوشت: از شنیدن خبر دستگیری دکتر افراسیابی با اتهامات ساختگی متأسفیم، [اقدامی] که در آخرین ساعات دولت [دونالد] ترامپ که به خاطر سرسختی و تعصبات ضد ایرانی معروف است، انجام گرفت .

این دیپلمات ایرانی در ادامه افزود: دکتر افراسیابی به عنوان یکی از عوامل مأموریت [ایران] مشغول به کار نبود بلکه وی استاد دانشگاه و متخصص در زمینه روابط بین الملل است.

او مشاوره هایی درخصوص مسائل بین المللی به مأموریت [ایران] ارائه داده است و همکاری او با ما از ابتدا باز و کاملاً شفاف بود .

 آمریکا روز گذشته افراسیابی را که سابقه تدریس در دانشگاه بوستون و سایر دانشگاه های آمریکا را دارد دستگیر و به فعالیت اعلام نشده برای پیشبرد منافع ایران متهم کرده است.

وزارت دادگستری آمریکا در بیانیه ای اعلام کرده در دادگاهی در بروکلین علیه افراسیابی اعلام جرم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران بازداشت کاوه افراسیابی را در آمریکا محکوم کرد

ایران بازداشت کاوه افراسیابی را در آمریکا محکوم کرد