مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 14:352021-01-20اقتصادي

اجازه تفکیک اراضی کشاورزی ماهدشت را نمی دهیم


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج گفت: اجازه تفکیک اراضی کشاورزی مرغوب ماهدشت را به سودجویان نمی دهیم.

- اسماعیل صارمی در گفت وگو با خبرنگار مهر از ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرستان کرج به عنوان یک معضل نام برد و عنوان کرد مقابله با سودجویان و زمین خواران نیازمند برخورد جدی مسئولان و مشارکت مردم است.

مدیر جهاد کشاورزی کرج گفت: در راستای حفاظت از بستر تولید غذا، امروز 15 هکتار از اراضی یکپارچه کشاورزی ماهدشت که دستخوش تفکیک شده بود با حضور به موقع نیروهای خدوم جهاد و دستور مقام محترم قضایی آزاد سازی شد.

اسماعیل صارمی از آزادسازی اراضی کشاورزی ماهدشت، خیابان جم و کوچه طراوت با حضور نماینده دادستان و عوامل انتظامی این شهرستان در روز چهارشنبه 1 بهمن 99 خبر داد و عنوان کرد که این عملیات شامل تخریب 32 مورد تغییر کاربری غیر مجاز بوده است.

وی افزود: حفاظت از حریم اراضی کشاورزی مهمترین گام در راستای تولید غذا، عدم وابستگی به واردات و نیز حمایت از مردم در خصوص پیشگیری از به دام افتادن و متضرر شدن ایشان است.

صارمی در ادامه با اشاره به اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی در ماهدشت کرج گفت: بر اساس پیگیری های مستمر این مدیریت از طریق سامانه 131 و با حکم مرجع قضایی در ماهدشت، خیابان جم و کوچه طراوت، بالغ بر 32 مورد تغییر کاربری غیرمجاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه تفکیک اراضی کشاورزی ماهدشت را نمی دهیم

اجازه تفکیک اراضی کشاورزی ماهدشت را نمی دهیم