مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 14:352021-01-20سياسي

توسعه و رفاه عمومی با انتخاب رییس جمهور اقتصاددان


ملت هایی که تحت تاثیر هیاهوی تبلیغاتی نامزدها قرار نگیرند و فریب نخورند و توجه خود را معطوف به دانش و برنامه علمی نامزدها بنمایند، قدم در جاده موفقیت گذاشته اند.

- محمدرضا اسماعیلی طی یادداشتی در خوزنا نوشت: از مهمترین وظایف دولت ها، تامین زندگی خوب و سعادت و آرامش شهروندان می باشد و این در سایه حکمرانی مطلوب حاصل می شود.

بی شک حوزه اقتصادی و نظامی، تعیین کننده هژمونی بازیگران هستند.

اگر نیم نگاهی به کشورهای توسعه یافته داشته باشیم، بهتر متوجه خواهیم شد که علت موفقیت و توسعه آنها در ثبات امنیت و پیشرفت اقتصاد بوده است.

کشور ما هم از اوایل انقلاب تاکنون، قدم های استواری برداشته تا بتواند هژمونی منطقه ای و فرامنطقه ای را کسب کند و خوشبختانه توانسته است در حوزه پیشرفت نظامی و ثبات امنیتی جایگاه خوبی را در دنیا و بین کشورهای منطقه کسب کند.

به گونه ای که پس از فراز و فرودهای دویست سال اخیر، هیچ بازیگر بین المللی نمی تواند ما را تهدید نظامی کند؛ فراموش نمی کنیم که در هشت سال دفاع مقدس، رژیم بعث صدام هر وقت اراده می کرد، شهرهای ما را از تهران، اصفهان و دزفول گرفته تا خرم آباد، سنندج، کرمانشاه، شهرکرد و .

موشک باران می کرد و رزمندگان ما دست شان کوتاه بود و دنیا و ابرقدرت ها هم فقط نگاه می کردند و عکس العملی از خود بروز نمی دادند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه و رفاه عمومی با انتخاب رییس جمهور اقتصاددان

توسعه و رفاه عمومی با انتخاب رییس جمهور اقتصاددان