مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 14:352021-01-20دانش

کرسی تعاون و کارآفرینی در مجتمع فناوری مروارید دانشگاه خلیج فارس افتتاح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کرسی تعاون و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر با حضور مجید پرویزی، مدیر تعاون اداره کل تعاون، - کرسی تعاون و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر با حضور مدیر تعاون این اداره در مجتمع فناوری مروارید دانشگاه خلیج فارس بوشهر افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کرسی تعاون و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر با حضور مجید پرویزی، مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوشهر و روح الله فاتحی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه خلیج فارس در مجتمع فناوری مروارید دانشگاه خلیج فارس بوشهر افتتاح شد.

مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر در آیین افتتاح کرسی تعاون و کارآفرینی گفت: ایجاد این کرسی با هدف توسعه فرهنگ کسب و کار تعاونی و ایجاد تعاونی های نوپا و دانشجویی در دانشگاه است.

پرویزی ادامه داد: دانشجویان می توانند در زمان تحصیل یا پس از فارغ التحصیلی، تعاونی دانشجویی تشکیل دهند و یا با راه اندازی تعاونی های دانش بنیان، فعالیت های تولیدی و صنعتی داشته باشند و از این طریق جذب بازار کار شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرسی تعاون و کارآفرینی در مجتمع فناوری مروارید دانشگاه خلیج فارس افتتاح شد

کرسی تعاون و کارآفرینی در مجتمع فناوری مروارید دانشگاه خلیج فارس افتتاح شد