مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 14:152021-01-20ورزشي

فرد نابینا هم این آفساید را نمی گرفت


سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن انتقادات تندی را نسبت به قضاوت رقابت حساس با نفت مسجد سلیمان مطرح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رحمان رضایی در کنفرانس مطبوعاتی بعد از مصاف با نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: ما به بازی مسلط بودیم و تیم مقابل خیلی جسته و گریخته ضد حمله زدند و کلاً نفت مسجد سلیمان یکی دو ضد حمله بیشتر نزد و در تمام بازی مسلط بودیم.

وی در انتقاد به وضعیت داوری تصریح کرد: چه فایده ای دارد پنج روز تلاش کنیم ولی وقتی داور روی خط است و می بیند که آفساید نیست و آفساید اعلام می کند، اگر جایی بود که شلوغ بود بالاخره حق با ایشان است و ولی وقتی دو بازیکن هستند چگونه آن توپ را آفساید می گیرد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: داور اشتباه فاحشی انجام داد و واقعاً می توانم بگویم یک فرد نابینا هم می تواند ببیند که این توپ آفساید نبود و هرچه زحمت می کشی با یک اشتباه خراب می شود، پس بیایید از اول خودتان معلوم کنید چه کسی ببرد و چه کسی ببازد چرا 22 نفر اینقدر می دوند و این همه مقدمات و استادیوم و غیره به کار می گیرند، بس کنید.

وی ادامه داد: عملکرد تیم بسیار خوب بود و از کناره ها و از وسط صاحب موقعیت هایی شدیم؛ قصد اضافه کردن شخص جدیدی به کادر نیز نداریم و امیدواریم این روند خوب ادامه پیدا کند ولی داور تعیین کرد بازی چگونه پیش برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرد نابینا هم این آفساید را نمی گرفت

فرد نابینا هم این آفساید را نمی گرفت