مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 13:552021-01-20اجتماعي

بهترین آموزشگاه زبان در هشتگرد


شعار ما خدمت رسانی صادقانه در مسیر رشد زبان آموزان مراجعه کننده به این آموزشگاه است و در این مسیر سعی کرده ایم تا با بکارگیری روش های روز آموزش زبان مطابق با استانداردهای بین المللی آموزش زبان پیش برویم.

آکادمی زبان بدرخانی با تجهیزاتی بروز و استفاده از اساتید بنام زبان های خارجی آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز شهرستان هشتگرد می باشد.

کلاس های زبان انگلیسی، زبان آلمانی ، زبان ترکی استانبولی، زبان فرانسوی در هشتگرد از جمله زبان هایی می باشد که در این موسسه از سطح مبتدی تا حرفه ای تدریس می شود.

آموزش زبان انگلیسی در هشتگرد مشخصات این آموزشگاه کلاس ها را از سطح مبتدی زبان انگلیسی تا پیشرفته برای گروه های سنی مختلف برگزار می نماید از جمله مزایای این کلاس ها می توان به سطح سنجی دقیق زبان آموزان برای شروع صحیح یادگیری زبان انگلیسی استفاده از تکنولوژی و ابزار یادگیری روز برای درک بهتر آموزش ها پشتیبانی کارآموزان توسط اساتید حین برگزاری دوره و پس از اتمام آن برگزاری جلسات مکالمه رایگان گروهی به صورت حضوری و آنلاین برای زبان آموزان برگزاری امتحانات با استاندارد بین الملی بصورت منظم در اختیار قرار دادن جزوات و فیلم های کمک آموزشی بصورت رایگان برای زبان آموزان برگزاری جلسات رفع اشکال برای هنرجویانی که عملکرد ضعیفی داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین آموزشگاه زبان در هشتگرد

بهترین آموزشگاه زبان در هشتگرد