مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 13:452021-01-20اقتصادي

گردشگری ورزشی تاثیر بسزایی بر درآمدزایی کردستان دارد


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سنندج گفت: گردشگری ورزشی با توجه به تعداد زیاد طرفداران این رشته در دنیا، سهم به سزایی در جذب و چرخش سرمایه در صنعت گردشگری دارد.

- ایسنا/کردستان رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سنندج گفت: گردشگری ورزشی با توجه به تعداد زیاد طرفداران این رشته در دنیا، سهم به سزایی در جذب و چرخش سرمایه در صنعت گردشگری دارد.

خداداد مولودی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توسعه زیرساخت های موجود در پساکرونا می توان شهرستان سنندج را به یکی از قطب های گردشگری ورزشی در کشور تبدیل کرد.

مولودی عنوان کرد: شهرستان سنندج در ارتفاع 1500 متری از سطح دریا و در منطقه کوهستانی زاگرس واقع شده و دارای آب و هوایی چهار فصل است و با توجه به این شرایط مکانی مناسب برای برگزاری مسابقات و جشنواره های مختلف ورزشی است.

وی به تاثیر گردشگری ورزشی در درآمدزایی اشاره کرد و افزود: گردشگری ورزشی با توجه به تعداد زیاد طرفداران این رشته در دنیا، سهم به سزایی در جذب و چرخش سرمایه در صنعت گردشگری دارد.

مولودی پتانسیل های گردشگری ورزشی در سنندج را فرصتی مناسب برای توسعه شهرستان دانست و عنوان ساخت: با برنامه ریزی دقیق، علمی و توسعه زیرساخت ها می توان از رویدادهای ورزشی برای ایجاد سرمایه گذاری و فرصت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری ورزشی تاثیر بسزایی بر درآمدزایی کردستان دارد

گردشگری ورزشی تاثیر بسزایی بر درآمدزایی کردستان دارد