مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 13:452021-01-20اقتصادي

نام نویسی 500 متقاضی در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در خراسان شمالی


500 متقاضی در استان خراسان شمالی در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی که در ذیل برنامه اشتغال فراگیر و در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، جهش تولید، کمک به توانمندسازی اقتصادی خانواده ها و حمایت از کسب و کارهای خرد، - کوچک و خانگی در تمامی استان های کشور در حال اجرا است، نام نویسی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان شمالی، حسن خوش صفا، سرپرست معاونت آموزشی این نهاد در این خصوص گفت: سهمیه استان در نام نویسی مشاغل خانگی حدود 500 نفر برای سال جاری بود که این ظرفیت تکمیل شده است اما با توجه به اینکه ریزش هایی در ثبت نامی ها وجود دارد به همین منظور باید دو برابر میزان سهمیه در این طرح نام نویسی کنند.

وی با بیان اینکه ثبت نام از متقاضیان راه اندازی مشاغل خانگی در خراسان شمالی همزمان با سایر استان های کشور از شهریور ماه آغاز شده و هم اکنون نیز ادامه دارد، افزود: علاقه مندان می توانند برای آگاهی از ظرفیت ها، شرایط و مزیت های این طرح به سامانه inhb.

ir مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

خوش صفا ادامه داد: این طرح تحت نظارت و مدیریت معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با همکاری جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد توسعه ای در حال اجراست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام نویسی 500 متقاضی در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در خراسان شمالی

نام نویسی 500 متقاضی در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در خراسان شمالی