مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 13:352021-01-20اقتصادي

تولید برق در خراسان رضوی را در صورت تامین سوخت تا 2 برابر می توان افزایش داد


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خراسان گفت: در هر صورت سرانه مصرف انرژی در کشور بالاست و این مشکلی است که تنها با صرفه جویی به شکلی کم هزینه حل خواهد شد، - ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خراسان گفت: در هر صورت سرانه مصرف انرژی در کشور بالاست و این مشکلی است که تنها با صرفه جویی به شکلی کم هزینه حل خواهد شد، در حال حاضر 50 درصد ظرفیت نیروگاهی استان بیکار است و می توان در صورت تامین سوخت، میزان تولید برق استان را دو برابر کرد.

رضا ریاحی در نشست مدیران حوزه انرژی استان خراسان رضوی که صبح امروز در شرکت گاز استان خراسان رضوی برگزار شد اظهار کرد: در سه استان خراسان رضوی، شمالی و جنوبی 9 نیروگاه تامین کننده برق و 4 شرکت توزیع برق وجود دارد.

شرکت برق منطقه ای شبکه سه استان را راهبری می کند.

وی ادامه داد: همانطور که گفته شد هر سال با رشد مصرف به صورت طبیعی مواجه هستیم.

در سال جاری با همکاری های خوب مابین مدیران تا الان توانسته ایم به نحو مطلوبی برنامه ریزی کرده و حداکثر از ظرفیت های ممکن در حالی که در بخش نیروگاهی این مصرف 140 میلیون متر مکعب است استفاده کنیم.

وی افزود: نکته اساسی این است که در بخش مصرف سوخت گاز خانگی و تجاری اگر10 درصد مصرف افزایش پیدا کرده باشد 65 میلیون متر مکعب در مصرف نیروگاه ها کاهش خواهیم داشت و اثر 5 برابری خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید برق در خراسان رضوی را در صورت تامین سوخت تا 2 برابر می توان افزایش داد

تولید برق در خراسان رضوی را در صورت تامین سوخت تا 2 برابر می توان افزایش داد