مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 13:352021-01-20اقتصادي

بهره وری نیروی انسانی عامل ارتقای سودآوری در صنعت بیمه


مدیران شرکت های بیمه با ارتقای بهره وری نیروی انسانی می توانند زمینه های ارتقای سودآوری شرکت را فراهم کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، رییس پژوهشکده بیمه، در هفتمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با رویکرد منابع انسانی، ضمن بیان مطلب فوق، خاطرنشان کرد: بهره وری نیروی انسانی در صنعت بیمه با استفاده از چرخه مدیریت بهره وری؛ برنامه ریزی برای تغییر، اجرای برنامه، نظارت و اصلاح مستمر و پیوسته امکان پذیر است.

حمید کردبچه با بیان اینکه برای محاسبه بهره وری چه در شکل بهره وری کلی عوامل تولید و چه بهره وری جزیی عوامل تولید مانند بهره وری سرمایه به اطلاعاتی مورد نیاز است که متأسفانه تولید نمی شود و در اختیار نیست، گفت: اطلاعاتی که امروز در شرکت ها برای تحلیل عملکرد استفاده می شود مبتنی بر نماگرهای مالی هستند.

اگرچه این اطلاعات بسیار مهم بوده و برای ارزیابی عملکرد مالی شرکت ها از اهمیت ویژه ای برخوردارند، اما برای محاسبه بهره وری کفایت نمی کنند.

وی از انتشار نماگرهای 25 شرکت بازار سرمایه در چند سال اخیر در آینده نزدیک خبر داد و اظهار کرد: تولید و انتشار نماگرهای اقتصادی که می توانند مجموعه اطلاعات مورد نیاز برای محاسبه بهره وری شرکت های بیمه ای را در اختیار قرار دهند، در دستور کار همکاران پژوهشکده بیمه قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره وری نیروی انسانی عامل ارتقای سودآوری در صنعت بیمه

بهره وری نیروی انسانی عامل ارتقای سودآوری در صنعت بیمه