مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 13:302021-01-20سياسي

جنگ طلب نیستیم/ به تحرکات احتمالی دشمن پاسخی سخت می دهیم


فرمانده کل ارتش با بیان اینکه ملت ایران از آرمان های خود با قدرت دفاع می کند، گفت: ما جنگ طلب نیستیم اما به تحرکات احتمالی دشمن پاسخی به مراتب سخت تر و سنگین تر می دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در جریان رزمایش اقتدار 99 نیروی زمینی ارتش، با تاکید بر اهمیت افزایش توان رزمی نیروهای مسلح در مواجهه با دشمنان، اظهار داشت: ملت شریف و قهرمان ایران اسلامی به واسطه برخورداری از نیروهای مسلح پا در رکاب و ولایتمدار، امروز توانسته است استکبار جهانی را به موضع پدافندی و دفاعی بکشاند.

وی با اشاره به ترس نظام طاغوتی از رویارویی با قدرتهای فرامنطقه ای و استکباری گفت: روزی بود که اگر ناو حرکت می کرد همه به هراس می افتادند و هیچ کسی توانایی مقابله با آنرا نداشت و به خاطر جابجا شدن یک ناو، معادلات دنیا بر هم می خورد و قدرت رویارویی با رژیم های استکباری حتی در تصور افراد هم نمی گنجید.

سرلشکر موسوی تاکید کرد: البته افرادی با آن تفکرات موهن هنوز هم وجود دارند؛ یعنی نیازی نیست که ما تاریخ را خیلی ورق بزنیم تا آن ها را پیدا کنیم؛ از اینرو هنگامی که به اطراف خودمان نگاه می کنیم می بینیم که چگونه حتی امروز هم افرادی حاضرند این و آن را واسطه کنند برای این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ طلب نیستیم/ به تحرکات احتمالی دشمن پاسخی سخت می دهیم

جنگ طلب نیستیم/ به تحرکات احتمالی دشمن پاسخی سخت می دهیم