مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 13:252021-01-20اجتماعي

تقویت ناوگان ترابری پایگاه های امداد و نجات کشور


رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: پیگیری های مربوط به هزینه حفظ و نگهداری، خرید و تقویت ناوگان ترابری مورد نیاز پایگاه های امداد و نجات در دستور کار سازمان امداد و نجات هلال احمر قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، مهدی ولی پور امروز در مراسم بهره برداری از انبار آماده امداد و نجات هلال احمر این شهرستان اظهار داشت: در سفرهای ما به مناطق و استان ها نقاط قوت و ضعف حوزه امداد و نجات مورد بررسی قرار گرفته است و کرمان یکی از استان های موفق در حوزه امداو نجات، تجهیزات، پایگاه ها و انبارهای امدادی و ذخیره سازی است.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر افزود: کرمان به لحاظ آماده بودن و ارائه خدمات امداد و نجات و نیروی انسانی آموزش دیده و ظرفیت ها و تجهیزات عملیاتی از استان های موفق است و در بحران های مختلف کشور و خود استان عملکرد خوبی داشته است و امروز هم انبار آماده عملیات سیرجان از مهمترین انبارهای امداد و نجات در استان محسوب می شود.

وی گفت: پیگیری های مربوط به هزینه حفظ و نگهداری، خرید و تقویت ناوگان ترابری مورد نیاز پایگاه های امداد و نجات در دستور کار سازمان امداد و نجات هلال احمر قرار دارد.

به گفته مجتبی عرب مسئول هلال احمر سیرجان انبار آماده امداد و نجات هلال احمر سیرجان با هزینه 100 میلیار ریال ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت ناوگان ترابری پایگاه های امداد و نجات کشور

تقویت ناوگان ترابری پایگاه های امداد و نجات کشور