مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 13:252021-01-20سياسي

آغاز جشنواره دانشجویی رهوا از امروز


جشنواره دانشجویی «رهوا» با محوریت مسائل و چالش های روز دانشجویان، به همت نهاد رهبری در دانشگاه های خراسان رضوی از امروز آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه دانشگاهی خبرگزاری فارس؛ جشنواره دانشجویی رهوا با محوریت مسائل و چالش های روز دانشجویان، به همت نهاد نمایندگی عنوان و تصریح کرد: محور موضوعات جشنواره رهوا، پاسخ به مسائل و نگرانی های روز دانشجویان از جمله تحصیل، اشتغال و ازدواج است.

دبیر کمیته علمی جشنواره رهوا ادامه داد: در شرایط موجود به دلیل چالش های روزافزون اجتماعی، اقتصادی و اخلاقی، اغلب جوانان نسبت به اشتغال، تحصیل و ازدواج، ذهنیت مثبتی ندارند و متأسفانه این ذهنیت با شیوع کرونا تقویت شده است.

غلامی مقدم اضافه کرد: با این وجود، برخی از جوانان با کسب مهارت ها و آگاهی های لازم، آستین همت را بالا زده و در ابعاد مختلف تحصیلی، اقتصادی و تشکیل خانواده، روند رو به رشدی دارند که سابقه 24ساله و موفق ازدواج های دانشجویی و استقبال بالای دانشجویان به عنوان قشر جوان جامعه، مؤید این امر است.

وی با بیان اینکه معرفی الگوهایی از این دست به جوانان، از اهداف مهم ما در جشنواره رهوا بوده است، یادآور شد: این جشنواره، فراتر از آموزش های ارائه شده در طرح های دیگر نهاد رهبری، به ابعاد گسترده ای از سلسله مسائل دانشجویان همچون ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز جشنواره دانشجویی رهوا از امروز

آغاز جشنواره دانشجویی رهوا از امروز