مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 13:202021-01-20پزشكي

کاهش 77 درصدی بیماران بستری کرونا در استان با اجرای طرح «شهید سلیمانی»


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: از تاریخ اجرای طرح «شهید سلیمانی» شاهد کاهش 77 درصدی بیماران بستری در مراکز درمانی و کاهش 76 درصدی مرگ و میر ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در استان بوده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد سید راشد جزایری بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مقابله با ویروس از ابتدای آذرماه کلید خورد و بر مبنای فعالیت  تیم های مراقبت، حمایت و نظارت، نتایج قابل قبولی داشت.

 معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از تاریخ اجرای این طرح شاهد کاهش 77 درصدی بیماران بستری در مراکز درمانی و کاهش 76 درصدی مرگ میر ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در استان بوده ایم.

 9 هزار و 763 نفر از افرادی که با بیماران کرونایی تعامل نزدیک داشتند در استان شناسایی شدند وی خاطرنشان کرد: تعداد یک هزار 733 نفر در 454 محله استان تحت عنوان تیم های مراقبتی سازماندهی شدند و توانستند 9 هزار و 763 نفر از افرادی که با بیماران کرونایی تعامل نزدیک داشتند را شناسایی و از یک هزار 135 نفر آن ها تست PCRگرفته، 222 نفر را برای معاینه به مراکز درمانی ارجا و از 3 هزار 961 نفر تست سریع کرونا بگیرند و مبتلایان را قرنطینه کنند.

385 مورد پلمب واحدهای متخلف توسط تیم های نظارتی جزایری اضافه کرد: تیم های نظارتی نیز که متشکل از سازمان هلال احم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 77 درصدی بیماران بستری کرونا در استان با اجرای طرح «شهید سلیمانی»

کاهش 77 درصدی بیماران بستری کرونا در استان با اجرای طرح «شهید سلیمانی»