مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 13:152021-01-20اقتصادي

مذاکره با چینی ها برای فاینانس راه آهن شیراز-بوشهر


معاون ساخت راه آهن شرکت ساخت زیربناهای حمل و نقل گفت: فاینانس 450 کیلومتر پروژه راه آهن شیراز-بوشهر هنوز از دستور کار خارج نشده و مذاکرات فشرده ای با طرف چینی انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، عباس خطیبی در حاشیه بررسی روند ساخت خط ریلی شیراز-بوشهر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از قطعات 10 خط راه آهن در حال ساخت بوشهر بازدید شد، اظهار داشت: طبق سیاست های قانون برنامه ششم توسعه، وزارت راه و شهرسازی به نیابت شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، موظف است مراکز عمده بار و ورودی و خروجی استان ها به شبکه ریلی متصل کند.

وی بیان کرد: در ادامه راه آهن اصفهان به شیراز و اتصال آن به استان بوشهر به عنوان یکی از مناطق مهم کشور، جزو سیاست های اصلی ریلی وزارت راه و شهرسازی است.

معاون ساخت و توسعه راه آهن، بنادر و فرودگاه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از تسریع اجرای طرح خط ریلی بوشهر به شیراز خبر داد و افزود: در 2 سال گذشته با پیگیری های مسئولان و نمایندگان استان بوشهر در مجلس، اجرای پروژه راه آهن بوشهر شرایط بهتری از لحاظ اجرایی و تأمین منابع ملی و اعتباری پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکره با چینی ها برای فاینانس راه آهن شیراز-بوشهر

مذاکره با چینی ها برای فاینانس راه آهن شیراز-بوشهر