مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 13:152021-01-20اقتصادي

مصرف پوشاک داخلی 20 درصد افزایش یافته است


مدیرکل صنایع نساجی و پوشاک و سلولزی وزارت صمت با بیان اینکه ریسندگی های کشور با ظرفیت کامل در حال کار کردن هستند، گفت: سال گذشته 47 الی 48 هزار تن افزایش ظرفیت ریسندگی در پنبه را داشتیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، افسانه محرابی در گفتگوی ویژه خبری شبکه دو بیان کرد: ریسندگی های کشور با ظرفیت کامل در حال کار کردن هستند و سال گذشته 47 الی 48 هزار تن افزایش ظرفیت ریسندگی در پنبه را داشتیم.

مدیرکل صنایع نساجی و پوشاک و سلولزی وزارت صمت افزود: واحدهای ریسندگی به خوبی در حال فعالیت هستند و ظرفیت مصرف پوشاک کشور نیز 20 درصد بالا رفته است.

وی با اشاره به اینکه تا سال گذشته 120 هزار تن پنبه نیاز داشتیم، ادامه داد: با افزایش ظرفیتی که صورت گرفت و در پایان سال گذشته طرح های توسعه ای و ایجادی به بهره برداری رسید، 98 هزار تن واردات پنبه داشتیم و حدود 60 هزار تن پنبه داخلی به صورت کامل مصرف شده است.

مدیرکل دفتر صنایع نساجی و پوشاک و سلولزی وزارت صمت تصریح کرد: کارهای خوبی را وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام داده است، ما ظرفیت سنجی کردیم به طوری که در واحدهای پلی استر بر اساس ماشین آلاتی که در واحدها نصب کردیم ظرفیت های واقعی مورد توجه قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف پوشاک داخلی 20 درصد افزایش یافته است

مصرف پوشاک داخلی 20 درصد افزایش یافته است