مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 13:152021-01-20سياسي

به حداقل رساندن زمان پخت و پز با پیتزای نیمه آماده : غذا رو از وسطش بپز


به حداقل رساندن زمان پخت و پز با پیتزای نیمه آماده : غذا رو از وسطش بپز برند پمینا که یکی از نام های مطرح در زمینه تولید مواد خوراکی منجمد و نیمه آماده است، با یک شعار مشابه ولی اصیل پا به عرصه برندسازی و مشتری مداری گذاشته است.

شعاری با این کلمات: غذا رو از وسطش بپز کسانی که کمی قدیمی تر هستند یکی از شاهکارهای برند سازی در دهه های پیش را به یاد می آورند: شعار بشور و بپوش در حوزه پوشاک در واقع شروع فرایند تولید پارچه هایی بود که نیازی به اتوکشی نداشتند.

سهولت دسترسی و صرفه جویی در زمان این شعار که یکی از موفق ترین شعارهای برند سازی در تاریخ برند های ایران بود، درحقیقت زنگ آغاز مدرنیته درحوزه مصرف انرژِی به شمار می آید.

حالا مدت هاست که تولیدکنندگان ازجمله درحوزه مواد غذایی، این خواست مصرف کنندگان را به یکی از محورهای اصلی طراحی استراتژی های مشتری مداری خود تبدیل کرده اند.

اگر بخواهیم درباره طیف متنوع پیتزاهای پمینا صحبت کنیم.

به طور مثال مهم ترین قسمت آماده سازی این غذا، نان پیتزاست که فرآیندی طولانی برای تهیه خمیر نیاز است، اما در پیتزا منجمد، خمیر پیتزا آماده شده، تخمیر شده، در فر (سنگی) پخته شده و نهایتا نان خروجی فقط نیاز به پخت نهایی (در یک زمان بسیار کوتاه) دارد و به فرآیند خمیرگیری نیاز نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به حداقل رساندن زمان پخت و پز با پیتزای نیمه آماده : غذا رو از وسطش بپز

به حداقل رساندن زمان پخت و پز با پیتزای نیمه آماده : غذا رو از وسطش بپز