مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 13:102021-01-20بين الملل

ترامپ استراتژیست سابق کاخ سفید را عفو کرد


برخی منابع آگاه اعلام کردند که رییس جمهور آمریکا بعنوان آخرین اقدام خود قبل از ترک کاخ سفید، مشاور اسبق خود را که متهم به کلاهبرداری است و ظاهراً با شورش های کنگره ارتباط دارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا بعنوان آخرین اقدام خود قبل از ترک کاخ سفید، استیو بنن استراتژیست سابق کاخ سفید و مشاورش را که به دلیل کلاهبرداری بازداشت شده بود، عفو کرد.

پیش از این برخی منابع آگاه به شبکه سی ان ان گزارش کرده بودند که دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا قصد دارد قبل از آنکه کاخ سفید را برای همیشه ترک کند، استیو بنن مشاور سابق خود را که مردادماه به اتهام کلاهبرداری در کمپین جمع آوری کمک مالی برای ساخت دیوار مرزی آمریکا و مکزیک بازداشت شده بود، عفو کند.

منابع آگاه به سی ان ان اعلام کردند که تصمیم ترامپ تا زمان امضای مدارک مربوط به عفو بنن قطعی نشده بود و ترامپ گفته است که پس از رایزنی های فراوان، تصمیم گرفته که بعنوان آخرین اقدامات خود بعنوان رییس جمهور، بنن را عفو کند.

وزارت دادگستری آمریکا در مردادماه اعلام کرد که بنن به همراه سه نفر دیگر به نام های برایان کولفاج ، اندرو بادولاتو و تیموتی شی ، صد ها هزار نفر از کمک کنندگان به کمپین ما دیوار می سازیم را با این ادعا که تمامی پول های جمع آوری شده صرف ساخت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ استراتژیست سابق کاخ سفید را عفو کرد

ترامپ استراتژیست سابق کاخ سفید را عفو کرد