مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 13:052021-01-20سياسي

700 هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی نیمه کاره در کشور وجود دارد


رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از 700 هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی نیمه کاره در سطح کشور وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا رضایی کوچی ظهر چهارشنبه در حاشیه سفر خود به کاشان در جمع شهرداران منطقه کاشان با اشاره به ضرورت احیای بافت تاریخی و فرسوده شهری اظهار داشت: این موضوع در صورتی که محقق شود می تواند بسیاری از معضلات اجتماعی این بافت ها را از بین ببرد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه چند سالی است که دولت نسبت به این موضوع اهتمام به خرج داده است، ابراز داشت: مجلس شورای اسلامی هم سعی می کند با توجه به اهمیت این موضوع اعتبارات لازم را برای بازآفرینی بافت فرسوده شهری کشور افزایش دهد.

رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی در برنامه ششم توسعه دولت را مکلف کرده است که حداقل 10 درصد از بافت فرسوده شهری را بازآفرینی کند، تصریح کرد: متأسفانه با وجود اینکه حدود 20 تا 25 درصد جمعیت کشور در این بافت ها سکونت دارند دولت در این مدت اقدام مناسبی در این مدت برای بازآفرینی بافت فرسوده شهری انجام نداد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وجود بیش از 700 هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی نیمه کاره در سطح کشور، خاطرنشان کرد: برخی از این پروژه ها بالای 10 سال است که به صورت نیمه تمام رها شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

700 هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی نیمه کاره در کشور وجود دارد

700 هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی نیمه کاره در کشور وجود دارد