مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 13:052021-01-20سياسي

بزرگنمایی در کرونا جامعه را به شدت دچار آسیب می کند


رییس ستاد مدیریت بیماری کرونای قشم گفت: عادی انگاری و بزرگنمایی در کرونا جامعه را به شدت دچار آسیب می کند و مسوولان مربوطه باید در ارائه آمار صحیح ورود به قشم دقت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، علیرضا نصری ظهر امروز در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا ی این شهرستان اظهار داشت: عادی انگاری و بزرگنمایی 2 لبه یک تیغه است که اگر از آن پرهیز نشود جامعه را به شدت دچار آسیب می کند.

وی افزود: ارائه آمار صحیح ورود به شهرستان، نکته مهمی است که لازم است مسوولان مرتبط با دقت نظر از بروز نگرانی در بین مردم و تضییع حق صاحبان مشاغل جلوگیری کنند.

فرماندار و رییس ستاد مدیریت بیماری کرونای شهرستان قشم تصریح کرد: خوش خیالی آفت کار است و هرگز نباید شرایط را عادی تصور کنیم.

نصری ادامه داد: از سوی دیگر بزرگنمایی و سیاهنمایی نیز علاوه بر وارد کردن ضرر، موجب ناامیدی و رها شدن کار توسط برخی بخش هایی خواهد شد.

وی اضافه کرد: وضعیت حاضر نتیجه تعامل و همدلی مجاهدانه مردم، صنوف و مسوولان است و یقین داریم جدایی و متهم کردن یکدیگر موجب تضعیف کار می شود.

فرماندار شهرستان قشم گفت: در قبال معیشت بخش گسترده ای از مردم که در یک سال اخیر حتی در تعطیلی مشاغل خود پیشگام بوده اند مسوول هستیم و از این رو هرگونه اقدامی نیازمند جامع نگری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگنمایی در کرونا جامعه را به شدت دچار آسیب می کند

بزرگنمایی در کرونا جامعه را به شدت دچار آسیب می کند